Darsni boshlash uchun tetiklashtiruvchi mashg'ulotlar

Главные вкладки

Quyida siz oldindan tayyorgarlikni talab qilmaydigan tetiklashtiruvchi mashg'ulotlarni o'qib o'z darsingizda qo'llashingiz mumkin. Ushbu ko'p qirrali mashqlar, shuningdek, darsingiz oxirida bo'lishi mumkin bo'lgan qo'shimcha vaqtni to'ldirish uchun xizmat qilishi mumkin.

 

Tezkor savollar mashg'uloti

Darsni doskaga dars mavzusini ochib beruvchi ikki yoki uchta savol yozishdan boshlang. Misol uchun, agar sizning mavzuingiz kitob bilan bog'liq bo'lsa, quyidagilarni doskaga yozishingiz mumkin: Sizning sevimli kitobingiz qaysi? Oxirgi o'qigan kitobingiz qaysi? Qaysi kitoblarni afzal ko'rasiz? O'quvchilarga savollarni juftlik yoki kichik guruhlarda muhokama qilish uchun 5-10 daqiqa vaqt bering, so'ngra ularni o'z javoblarini sinf bilan muhokama ko'rishga taklif qiling.

 

Bir so'zdan kim qancha ko'p so'z yasaydi

Doskaga mavzuga oid lug‘atni yozing. Ikki-uchta bo‘lib o‘quvchilar undan iloji boricha ko‘proq yangi so‘z yasaydilar. Imkoni boricha doskaga uzun so'z yozishga harakat qiling. Jamoalarga har bir so'z uchun ball bering va eng uzoq vaqt uchun bonus ball bering.

 

Eng uzun so'zlarni yarating

Doskaga dolzarb mavzuga oid maqsadli so'zni yozing, masalan, GO'ZALLIK. O'quvchilar ikki-uchtadan har bir harf uchun imkoni boricha uzun so'z topishga harakat qilishlari lozim. Jamoalarga har bir so'z uchun ball va eng uzoq vaqt uchun bonus ball bering. Masalan: G - gandiraklab, O' - o'simlik, Z - zarg'aldoq ... 

 

Ismingni ma'nosi nima?

Lug'at, google yoki boshqa manbalardan foydalanib, o'quvchilar o'z ismlarining har bir harfi bilan boshlanadigan mos sifatni topadilar va yozadilar. Masalan: Akmal - Anvoyi, kesuvchi, ma'noli, antiqa, lovullovchi.

 

Aralash savollar

Darsni savol bilan boshlash har doim ham yaxshidir. Doskaga ma'noli so'roq gap yozing, lekin so'z tartibini aralashtiring, so'ngra o'quvchilarni savolni qayta tuzishga taklif qiling va keyin uni o'quvchilaringizga juftlik yoki kichik guruhlarda muhokama qildiring. Masalan: davomida/eng/narsa/qimmat/nima/umringiz/olgansiz/sotib? (Umringiz davomida sotib olgan eng qimmat narsa nima?)

 

Hikoya aytib bering

Bu doiraviy o'yindir. O'quvchilar navbatma-navbat sinf atrofida aylanib, hikoyangizning ildiziga uchta so'z qo'shadilar. Siz buni nisbatan oddiy so'zlar bilan boshlashingiz mumkin, masalan, Kecha men ketdim ..., Agar men g'alaba qozongan bo'lsam ..., men hech qachon yoki boshqa tasavvurga ega bo'lmaganman: Bo'ri qichqirdi, raketa qo'ndi ... . 

 

Hiyla

Bu "qila olaman" va "qila olmayman" degan mashqning ajoyib usulidir. O'quvchilardan sinfda hech kim qila olmaydigan bitta narsani o'ylab ko'rishlarini so'rang. Misol uchun, o'qituvchi sinfdan so'rashi mumkin, "siz xitoy tilida o'ngacha sanay olasizmi?". "Xa" degan o'quvchilarni bir - biriga qarshi qo'yib, ajoyib musobata o'tkaziladi. 

 

 

Ma'lumotlar manbadan tarjima qilindi va tahrirlandi